BAS/PULS & BIGGEST LOSER.

Japp, idag körde jag för fjärde dan i rad!
Ajajaj, mina vader.
Men det sägs ju att träningsvärk inte är en ursäkt till att skippa träningen.
Hmm, jo om de gör ondare imon än va de gjorde idag,
då skippar jag nog träning i helgen.

Vågen visar resultat,
kunde inte hålla mig ifrån den :P

Gjorde även 200 st med min 'magmaskin' (roller slide).
Tror ni det kommer kännas imon elr? O JA !
Passade på i reklamen på Biggest Loser,
då känner man ju sig riktigt taggad!
Så körde 60+60+40+40,
uppdelat på reklamavbrotten.
Mitt nya mål är 1000st/vecka.
Alltså typ 250/dag, fyra ggr/vecka.
Får väl se.

Men de händer mkt i mitt liv nu o de känns bra!

Jag ska bli mitt forna jag igen.
Passar inte i den här degkroppen.

Måste bara tilläggas att Ralph i B L är helt jäkla otrolig.
Nu tappade jag siffran lite, men trooor de va 32kg han gått ner på tre veckor!!!!
Helt sjukt.
Så jäkla duktig!


Själv kan jag avslöja mitt första delmål, vilket är 12kg på 4 månader.
Haha, rätt långt delmål kanske, men sån e jag.
Vill inte sätta tidiga mål, de kan ta en stund innan de händer grejer i kroppen.

Så på Calles födelsedag den fjortonde maj hoppas jag ha uppnått detta.
Återstår o se,
men jag är på väg.




Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv; Lyx! (Eller ja, både och!) Jag är ju egentligen hellre med W än o tränar, men han somnar ju 18 på kvällarna, så man hinner ju, men sen är det ju 1000 andra saker som ska göras hemma om man inte jobbar. :P



Men men.. Hehe.

2012-02-03 @ 07:54:50
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Becko

Ja visst är man löjlig, förstår inte detta =)

Men jag ska se till att ta mig i kragen och gå en dag iallafall!!



Vad duktig du är på träningen,..Du tränar ju som en galning =)

haha..

Kram

2012-02-03 @ 10:26:06
Postat av: Veronica

Ja, om den finns kvar så får jag testa- kostar 129 spänn på ullared så ;)

Härligt att du har kommit igång med träningen !

Det är bra för själen det :)



Jag måste ta tag i och höra med mig pojk om när vi kan ses med ! Så hör jag av mig sen :)

kram

2012-02-03 @ 10:56:13
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack så mycket för att du förklara i text de där med bildadress o allt. Ska försöka mig på att i helgen. SSå får vi se. :) Bas/Puls passet, är det en liten brunhårig tjej som kör det passet?

Tror hon hette Madde lr nått?

2012-02-03 @ 11:17:15
URL: http://jewell3ry.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0