DOP.

Idag klev vi upp kl o7 och började slå in paket & grejer ;)
Vi skulle ju nämligen på DOP :) !

Det var lilla Rut-Ann som skulle få vigvatten stänkt på sig.

Mamma hade skickat sms vid o5 inatt att hon hade magsjuka :(
Hoppas vi andra klarade oss!
Men än mår vi bra så de tror jag.

Så utan mamma så blev de jag & Calle och Amanda & Johan
som begav oss iväg mot Åby kyrka i Läckeby.

Jättemysigt att träffa alla igen

De va Fridas bror & kusin som var gudföräldrar, så stolta så :)

Rut-Ann Gunilla Elisabeth Lindgren

blev de fullständiga namnet.


Hihi, så fort de började gå ut ur kyrkan så däckade hon.


Men på efterfesten var hon pigg igen ;)

SÖTUNGE ♥


Fina servetter!
Slank ner en i ficken som ska in i mitt fotoalbum tillsammans med dopbilderna sen ;)




Kocken Frida hade bakat & grejat massa gottgott!





Och massa massa fina paket fick hon ju trollungen :)



Av oss fick hon :

Mitt första år-bok
en pyjamas
en grön lurvjacka
en randig lurvoverall



Tack för att vi fick va med på din dopdag, Rut-Ann!
Hoppas den blev vad ni hoppats på. ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Gud så söt! Rut-Ann är ett sött namn på en söt flicka :) coola tårtor med! Keep going Frida!

2012-02-27 @ 07:52:59
Postat av: Stina

Så himla synd att jag missade dopet!!!

2012-02-27 @ 14:05:29

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0