HÄRLIGA ONSDAG.

Började dagen med långpromenad med Elin & Sessi :)
Så skönt & ha sällskap på promenaderna!
Mina ben känns som dem är av tunt porslin som ska gå av när som helst :(
Så ingen träning nu, utan promenader i maklig takt får räcka.

Jag & Calle myste lite i soffan framför brasan,
kan inte annat än älska vår underbara kamin som sprider mys & värme ♥

Åkte o storhandlade inför morgondagens åtagande med att göra massa smörgåstårtor :)
Ska bli sjukt kul.

Fick dock en liten smula ont i magen när notan slutade på över tusen kr mer än vad jag räknat med.

Hur fasen har jag räknat så här fel?

Va ska jag säga till Jennie nu?

Jag har inte råd o stå för de här.

FAN!



Kollade kvittot och.. puh!
Vilken lättnad!

Kassörskan hade slagit in 123 brödlimpor så de va inte konstigt de blev dyrt.
Åket tillbaka till Willys & fick retur på 111 st brödlimpor,
vilket också blev 1099:- tillbaks.

Oh my god, skönt elr vad ?! :D


Hem & fixade lite inför frökens ankomst.
Halv fem stod hon i dörren & skrek: - Heeeej!
Fort fram & kramas lite me mej
& sen pussas lite me pappa & sen vinkade hon så glatt adjö
& skickade iväg massa slängpussar efter honom.

Älskade älskade skitunge.

Vi åt massa go mat & sjöng,
& övade på personer & saker.
'Byggde' ihop BRIO-clownen säkert 45 ggr.
En ny favorit är att jag ska krypa på alla fyra & hon ska rida på ryggen.
Så blåslagna knäskålar imon, jodå.
Men kul hade vi!

Lollo kom & gjorde oss sällskap, mys som alltid.

Fröken blev hämtad av pappa, samma procedur som vid lämning, fast tvärtom.
Mkt viktigt med hejdå-pussar, hon ska bara ha en.
Fråga Calle som e för snål för o ge henne,
han brukar försöka hoppa över de, men det går icke :)

Så efter alla hejdå-galenskaper så tog hon pappas hand o gick så kavat iväg :P
Som att de va hon skulle leda honom här i världen & visste precis allt.
Så stor & duktig börjar du bli!

Lilla tokiga tös, du är ju alldeles underbar!


Lollo & jag hängde lite till.

Sen åkte jag ut till Hjältaryd för lite 'sportlovsmys'.
Mamma, lillebror, lillasyster & sambo.
Kollade Twilight & New Moon.
Älskar dem filmerna.
I helgen kör vi Eclipse om vi hinner :)

Japp, jag är smått töntig men kan ju stå för de iaf ;)
Hur underbart är det inte med deras kärlek asså, shiit.
Man blir ju helt tagen bara av & tänka sig in i att.
Helt galet kära i varandra, mmm.
Edward är sådär riktigt jäkla ful-snygg.
Jacob är goo men går som en fjolla, så störande.
Bella e ljuvlig.

Nu ska stora fröken sova,
kanske drömma om lite vampyrer & så ;)

Förresten, min man går som en redig karl här hemma.
Machoman i kalsonger, de ni! ♥

GODNATT, KRAM






Kommentarer
Postat av: Nathalie w

Vampyrer is The shiit! Älskar o vara en tönt som diggar disneyfilmer i övernaturliga fenomen. Haha, tur att kassörskan slagit fel. Inte så lite fel heller.

2012-02-16 @ 10:31:03
Postat av: Anonym

HANNE HJÄLP!

Får lite PANIK här. ;)

Försöker fixa med headern nu då.

Men jag gjorde så att jag valde hur stor bildstorleken skulle vara.

Sen klistrade jag in o beskärde alla bilder i den bildstorleken.



Kan man inte göra så för hur mycket jag än förstorar bilden eller förminskar den för att anpassa den i min blogg så förblir den hela tiden i samma storlek.

ÅHH!



Så irriterande, vart är det jag ska ändra storleken för att det ska bli rätt på bloggen?

Är det inte bildstorleken på photoshop?



Kram

2012-02-16 @ 15:09:02
URL: http://jewell3ry.wordpress.com
Postat av: Natahlie w

Får jag länka din blogg på min nya blogg? =)

2012-02-16 @ 22:22:14
Postat av: Anonym

Okej.

Så det måste vara samma i stilmallen.

Men vart i stilmallen?

Hmm. Ska se om jag kan lösa det då.

Njä, inte riktigt än. Har bara lagt in en del likadana inlägg som jag lagt upp på wordpress.

Sen är det en annan tje på headern just nu och det blir kanske lite konstigt. ;)

2012-02-17 @ 22:05:53
URL: http://jewell3ry.wordpress.com
Postat av: Anonym

Nädu Hanne, det går inte.

Jag förstår inte vad jag gör för fel. :/

När jag skapar ny bild på bloggen och tar upp den där jag ska ta adressen till min header, där är bilden också för liten. Den vill inte bli stor. :S

Den blir större i photoshop men sen blir den mindre i blogg.se?

2012-02-17 @ 22:33:33
URL: http://jewell3ry.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0