KVALITETSTID.

Idag har ja hunnit med mkt, me like :)

Började dagen me frukost tillsammans med Lollo & Calle.
Vi brudar gav oss ut på promenad i 80 min.

Målade elementet i gillestugan en tredje gång,
så nu e de klart!
Fortsatte i klädkammaren,
en strykning till imon så ska de möbleras där inne sen,
guud så skönt :)

Jag & Calle hinner numera äta middag med varandra även EM-veckan,
så de gjorde vi idag. Rätt skönt med de nya tiderna,
den där 1 ½ timmen gör mkt :)

Va ute en sväng med Leo,
sen var det dags att hämta Celine på dagis.
(Putte va på sjukan, för er som anonymt undrar varför jag hjälper till)
Hann inte mkt mer än att lämna av henne hemma hos dem,
lite snabbmys blev de och sen var det dags att plocka upp Sofie & jympa :)

Träningen gick bra, men vissa övningar är så svåra så de måste jag öva lite på.

Jag & Sofie tog en kväll med lite kvalitetstid ihop ♥
På torsdag sticker hon igen, till Egypten denna gången.
Såå härligt för dem, hoppas bara dem inte blir kidnappade elr nått!!
O att jag får ett vykort & ett par knallgula converse ;)

Vi åkte o handlade & gjorde potatisgratäng & fläskkarréer, gött!!





Hon färgade mitt hår, skönt o ha de gjort!
Imon ska jag även plocka ögonbrynen, sen känner jag mig fraasch igen, haha :)

Till sist drog vi & solade.
Man känner sig så mkt fräschare o piggare när man inte är likblek!!

Mamma kom förbi här en sväng när jag kommit hem.

Hade tänkt måla lite till men kl blev så mkt så de får vi ta imon!
Blev istället lite träning framför BB.

Oj, vad taggad jag är inför denna veckan! :)
Hoppas på NOLL hinder & att jag kan ta ut mej fullständigt.

Återstår & se, men idag har jag fyllt min kvot iaf :) !

Nu ska jag duscha, elda & rasta monstret,
sen försöka somna innan Calle kommer hem.

Han var så himla duktig & cyklade till jobbet idag,

(1,2 mil enkel resa)
så han är nog inte hemma förrän efter halv två inatt.
Tur ja lekte hönsmamma & begärde påklädning av underställ,
för de e inte varmt nu när sola gått ner!

GODNATTKRAM






Kommentarer
Postat av: Mimmy

Härligt när man känner att man hinner med mycket, och samtidigt har kul och mår bra :)

2012-02-28 @ 09:06:00
URL: http://mimmyl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0