MÅNDAG HELA DAGEN LÅNG.

Idag var pappa, mamma, Amanda & Örjan här & hjälpte mig äta upp de sista utav smörgåstårtan.
Mums, såå gott! :)

Jag slängde på mig målarkläderna & målade (nästan) hela klädkammaren en gång.
Calle kom hem & vi busade med Leo.

Dags att byta om till träningskläder & köra ett medelpass.
HJÄLP, va de kändes idag!
Mina ben är fortf ömma men rätt bra gick de ändå tkr jag.
Jäkligt skönt va de & va tillbaks igen iaf! :)

Stannade till en liten stund på solarieöarna.
Blev måttligt sur när NIO rör var sönder, bara i överdelen.
Underdelen kollade jag inte.

Calle är iväg hos sin pojkvän ikv så jag kom hem till ett tyst hus.
Väldans sugen på chips.

Blir förbannad på mig själv.
Kan inte äta sånt där om jag vill gå ner!!

Så la mig på golvet framför tvn o började köra med min rollerslide.
Nu jäklar.
Och jaa, det funkade.
Min frustration över chipssuget gjorde att jag klarade ..
350 st.
TREHUNDRAFEMTIO ST.
Hell yeah! :)

Bytte dock namn från magövningar till rollerslide i bloggens träningsschema,
då det känns allra mest i armarna just nu, dem skakar ;P Haha.
O de e ju inte bara magen man tränar :)

Sååå himla skönt, att byta soffhäng med gottgott mot träning.
Förra veckan var det mest tvärtom tkr jag :P

Nu ska jag slänga på mig målarkläderna & göra färdigt i klädkammaren.
Va BRA det kommer bli sen!
Har tak & golv kvar.
Så om några veckor, då tror jag de e klartt! :)
(golvet ska nog målas ca fyra ggr :P)


Sen, äntligen, blir de en lååång skön dusch.
Efter målning, träning, solarium, träning, & målning så ska de bli väldans härligt ;) !!

Denna måndagen gick ju fort förbi, gött de.
Måndagar är tråkiga!




Kram på er ♥


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0