SHAKE IT.

Hmm ja, ska ge det ett försök att smyga in lite proteinshake i min diet.

Har tyvärr inget positivt att säga just nu, för de e inte gott :P


Men tkr min viktnedgång går för långsamt så måste försöka lite till.

Har ju kört med sånt här innan & de funkade rätt bra då.
Så kanske vänjer jag mig nu också.

Tanken är att jag ska försöka byta ut ett mål om dagen mot sånt här,
och även dricka det två ggr emellan.
Äter bara två-tre ggr om dan, och JAG VET att de e för lite.
Men har alltid vatt sån, så de e svårt att ändra på.
Är inte stor i maten heller, så kan liksom inte minska ner så värst heller.

Utan jag får helt enkelt försöka 'äta' oftare.

Håll tummarna för att de funkar! :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, "inte storleken som räknas!" :P



Vårt är 82 boyta på pappret. Sen är det 0 biyta :P Fast, vi har ju källare som är lika stor som övervåningen, så jag säger att det är 82 där nere också. I källaren har vi ju biorummet, ett sovrum, sen är de ju stor tvättstuga o likastort pannrum o matkällare. Synd bara att ALLT måste fixas innan det är beboligt. ;) De har ju typ bara lagt plastmatta rakt på betongen.. JÄTTEBRA! Sen är de ju bara betongväggar överallt. Och det är lite kallt då när de inte är isolerat. :P

2012-02-24 @ 19:21:36
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0