SMÖRGÅSTÅRTA.

Fick äran att göra smörgåstårtor till lilla Jennas dop.
Såå spännande :)
Har ju haft en liten tanke ett tag att man skulle kunna göra på beställning.

Gjorde detta mest på test & för att va schysst mot Jennie,
som hade fullt upp med allt annat som ett dop innebär.
Så om det skulle bli att man gör till andra fler ggr, vilket jag gärna gör,
vet jag iaf att jag får ta en del betalt för att de ens ska va lönt ;)

Någon som vet vad de tar på Maxi & andra ställen?



Jennie & Mattias var jättenöjda med tårtorna så de va skitkul att höra :)
Citat:
"Tackar för dem otroligt goda tårtorna!
Jag ska hälsa från alla andra också att det var ju inte sista gången du får göra dem :)"


Så glad man blir när man lyckats med något! :D


Så här såg deras tårtor ut.



Inte världens bästa bild,
men i mitten och på kanterna är det ost & skinka under grönsakerna.
Den är fyra lager hög & gjord på ugnsplåt.
Jennie beställde två st till 40 pers,
och de hade räckt & tillomed blivit en liten bit över.

Tycker det är jättesvårt att bestämma hur tårtorna ska se ut!
Försöker alltid få det till att alla ska kunna få av allt.
Så på denna modellen tar du från mitten och ut till kanten,
då får du av allt det goda :)

..ps: så här mkt räkor är det på, men de syns inte så bra på den färdiga tårtan.


Vad tycks gott folk? :)


Vad tycker ni är ett rimligt pris att ta?



Kommentarer
Postat av: Natahlie w

SÅ JÄVLA GODA HANNE!

En tårta till 40 pers kostar 2200 kr. :O På oscars i vetlanda.

Då kan jag gissa att dem bitarna inte är lika stora som dina. :)

2012-02-20 @ 10:19:06
Postat av: Cicci

Tur det räckte. Det är väl min o Björns släkter som äter såå mkt. haha! :P



Sv; Ja, visst är det roligt o matcha, men det finns dock inte så mkt på tjejavdelningen till killar. :P Björn skulle aldrig gå med på att ha blommor på W, och jag vet inte själv om jag vill förstöra hans manliga image med det. haha.

2012-02-20 @ 13:36:58
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0