SUPERHELG!

Haft en kanonbra helg :)
Jaa, hela veckan har vatt väldigt mys faktiskt.
Vet att jag vatt skitkass på att blogga,
får tro de blir ändring nu till veckan ;P

I fredags var jag o Calle ute hos mamma & åt middag.
Sen åkte vi till bäcken och matade ankorna.
Det tyckte Celine var väldigt spännande :)
Dock blev hon sur när hon inte fick klappa dem,
och lika sur blev hon när vi skulle åka hem :P Haha.
Så de får vi nog göra om snart igen!
Avslutade fredagskvällen hemma med Calle.

I lördags gick jag på långpromenad med Lollo & Lucas,
så skönt & komma ut!
Känns ju faktiskt att våren är på väg nu :) !! ♥


När vi gjorde tårtorna till Jennas dop passade vi på att göra en till oss själva.

Den tog vi med oss ut till Emma, Tobbe & Nellie i lördags.
Hade supertrevligt :)
Ni är så goa alla tre!

Kollade på film, som tyvärr inte va så bra, haha.
Men va gör väl de när man har så härligt sällskap? ;)


Idag söndag har jag ätit smörgåstårta hela dan, höhö.
Började med frukost, fortsatte med lunch & avslutade med kvällsmat.
Evelina & Sofie var hitbjudna på en bit :)
Avslutade med filmmys, o denna gången kollade vi på 'Abduction'.
(förra helgen blev de en annan nämligen)
Filmen var bra faktist!
Och alltid lika myspys med lite tjejhäng ♥

Jag avslutade helgen i soffan med Leo,
kollade på 'Eclipse'.

Nu är klockan sketamkt & jag ska sova.
Lyckades ju faktiskt vända på dygnet väldigt bra förra veckan,
senaste uppstigning var kl 10 i lördags ;)
Såå, dags att hoppa i säng & komma till ro!


GODNATT, KRAM


TACK, alla ni som är inne här varje dag fastän dålig uppdatering,
det tkr jag är jättekul!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0