ÅRETS FÖRSTA TRÄNINGSPASS.

Så var årets första träningspass avklarat,
medel-gympa på Friskis.
Oooj, va de kändes!
I hela kroppen..
Men såå skönt att kommit igång,
nu ska det bara hålla i sig också ;)

Men det tror jag,
för nu e jag TAGGAD!
Kilona ska bort, ett efter ett !

Har jag inte alltför ont imorgon så kör vi nästa pass redan då :)


Har tänkt & föra lite träningsdagbok här på bloggen.
Kanske inte så roligt för er andra att läsa,
men vill göra det för min egen skull :P

Kunna gå tillbaka lite sen & se vad man gjort,
om man nått sina mål osv.

Så undvik kategorin Träning & Hälsa om ni inte vill läsa om
blod, svett & tårar ;)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0