BAS/PULS.

Testade ett nytt pass idag tillsammans med Elavina,
det var ett bra pass :)

Däremot så gör knäet ännu ondare idag,
så blir till att kleta på liniment & införskaffa en sån där kondom o ha på :P

Tråkigt när man inte kan ge fullt ut på träningen,
men de ger väl med sig får vi tro.
Känns som alla tror man är lat när man inte gör alla övingar :P
Men va faan,
sluta bry dig så mkt om va alla andra tror & tycker & tänker  !!
Mm, ska försöka. Lovar.

Snabbdusch nu & sen bänka sig i soffan framför Biggest Loser :) !

Trevlig torsdag på er alla,
veckans segaste dag är snart över!

Gööött.


KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja men det tror jag med.

Känner mig bara inte bekväm att säga svärföräldrar. Förknippar det däremot inte med något dåligt, men jag är ju inte gift, så de får vänta ett tag till. Eller då kanske det blir: Min mans förldrar, det låter ju faktiskt bättre :)

2012-01-26 @ 21:01:12
URL: http://lijos.blogg.se/
Postat av: Becko

Duktig du är hanne som tränar så mkt :) kul att du hittat en rolig tränings!!

2012-01-26 @ 21:28:04
URL: http://beecko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade den länken du skicka, vad koderna betyder, Eller så menade jag bildadresserna.. Asså när man ska sätta in bilder i sin blogg så ska man ha någon bildadress..? Fattar inte vad det är för adress? =)



Men jag tycker du fått till det jätte bra. Jag har aldrig lyckats fatta så dum är du nog inte. ;) HAHA! Undrar nog främst hur du fick till headern. Annars kan jag nog lösa det mesta själv. ;)



KRAM

2012-01-26 @ 21:47:12
URL: http://jewell3ry.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0