BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG.

Har äntligen införskaffat en riktigt fin vas att ha mina vardagslyx-blommor i ;)
Det blev en vit LOB Mini Ikebana-vas, som fortsättningsvis ska pryda vårt annars så tråkiga köksbord.



Kan tipsa om att Butik M just nu har 25% rabatt på allt i hela butiken, alltså även LOB-grejerna.
Tyvärr hade de inte inne denna vasen i vitt, så min köptes istället för fullpris på Greta's.
Men fler vaser & färger skulle komma in till Butik M nu i veckan, så kika förbi där om ni har lust!
Jag vet iaf att jag ska shoppa lite mer där i veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få se mer av huset ;)

2012-01-05 @ 10:44:10
Postat av: Hanne

Haha, jo men självklart :) Hinner ju inte med allt på en gång, men med tiden så har vi gått igenom huset om & om igen, loovar ;) Imon kommer det lite fler nya bilder!

2012-01-06 @ 00:21:03
URL: http://villatretton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0