DET KLIAR I FINGRARNA.


Som sagt, var i Jkpg & tömde plånboken häromdan.
Det kliar i fingrarna, brinner i fickan.
Det är kul att shoppa!

Hittade bl a ett par finfina 'skidvantar' till lill-fröken :)





Det var totalt omöjligt att hitta så små vantar nån annanstans än på Stadium,
så ett par Didriksons fick det bli.
Dem verkade superbra & Putte var också nöjd,
så dem pengarna fick jag igen.
Det tackar jag för, fastän jag mer än gärna lägger pengar på dej annars, stumpan ♥
Men för dem pengarna kan jag hitta på nått mkt roligare till dej än ett par dagis-vantar :P


Hade en riktig turdag i onsdags måste jag säga!
'Tjänade' 700:- , haha.
Calle hatar när jag säger så ;P .
Men ni tjejer förstår snart vad jag menar!


Det började när jag hittade mina kängor på Skopunkten.
Köpte nämligen ett par sådana här för en månad sen, men de var för små :/
Sålde dem till Eve, & var fast besluten att hitta ett par i rätt stl nästa gång jag var i Jkpg.
Och se på fan!
Det fanns två par kängor kvar, & ett par var i stl 37! Vilken tur för mej :)

Så var kassatanten så snäll & gav mej 100:- i rabatt, bara sådär,
för att det "bara fanns restpar kvar".
GÖTT :) Tack tanten!



Såå fina e dem, & förbannat sköna också :)
249:- för ett par snygga, praktiska vinterskor, inte illa pinkat.



På Iems på A6 hittade jag älskvärda ljuslyktor.



Har två st likadana sen innan, men i den mindre storleken.
Så nu finns det hela fyra st såna här godingar i villa tretton.
Vissa grejer känns bara sådär perfekta för en, så man vill ha dem på fler st än ett ställe ;)


Inne på Iems fortsatte min 'tur'.
Hittade ett tårtfat i klarglas.
Dock var det litelite stött på kanten.
Syntes ju knappt, men jag rynkade på näsan & begärde sänkt pris.
Så 100:- i rabatt på det med ;)





En ljusgul ros fick ligga där i, får mig att tänka på Skönheten & Odjuret, haha :)

Men visst var det väl fatet fint? Gillade att det var i glas, utan krusiduller.


På IKEA trodde jag att turen hade vänt. Fick sitta en hel jävla timme i kö på Byten & Återköp..
Hjärnblödning, gah.
Men det lönade sig, fick ett tillgodo-kvitto till slut!
På nånting jag själv inte betalat för, så 398:- tjänat där ;P

Och när vi kommer ut från IKEA två timmar senare
så har vi missat en grej under vagnen,
så 100:- sparat där då :P

Sammanlagt tjänat 698:-
Haha :)

Najs!

Känns som man ska ha dåligt samvete när man missat betala för nått,
men det har inte jag!
IKEA tjänar tillräckligt ändå.

Tänker inte säga hur mkt pengar jag spenderade,
men med 698:- sparat spelar de väl ingen större roll? ;)

Om bara Calle kunde förstå detta, mohaha.

Köpte ju givetvis massa fint på IKEA med, & lite från DollarStore,
men batteriet till kameran tog slut och jag har babblat länge nog,
så får fota & lägga upp det imon ;)


Tack för ni läser & kommenterar,
det är så kul med lite feedback :) !
Kram från mej här i villa tretton.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0