GLAD!

Just nu är jag överlyckligt sprallande skitglad :) !

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vaffö!? :D

2012-01-27 @ 21:37:13
Postat av: Hanne

De e hemligt :P men lovar o skriva här tids nog :)

2012-01-27 @ 23:39:20
Postat av: Becko

Härligt att du är såå glad :) hihi!

2012-01-28 @ 08:29:09
URL: http://beecko.blogg.se/
Postat av: Veronica

Shit vad nyfiken man blir när något säger "det säger jag inte " Haha ! Härligt att du är glad iaf :)



Men då är det typ samma som jag har, har sökt för det men dom hittar inget fel på mig :(

Har dock blivit lite bättre men ibland är det outhärdligt- you know the feeling.. Vart köper du den Aloe veran då?



Angående kategorier, jag vet inte om det är samma på blogg som det är på blogspot, men där jag skriver in vilken kategori jag vill lägga det i, skriver jag flera bara ! Kram

2012-01-28 @ 12:01:10
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0