HELGEN SOM VARIT.

På lördagen var vi bjudna ner till Sofie :)
Hon bjöd på tacos a la mig,
gud så gött de va ;)
Blandfärs släng dig i väggen,
kyckling is the shit!

Det var jag, Calle, Sofie, Elin, Hanna & Robin.
Ett alldeles lagom gäng,
bara lilla Eve som fattades oss!

Vi åt & drack.
Spelade yatzy.
Pratade, myste.
Skrattade hur mkt som helst ;)
HAHAHA!
Spelade kort.
Drack lite till.
Spelade musik & dansade.

Att bara va, me trevligt sällskap en kväll,
sånt gillar jag :) !!




Skillnad på bildkvalité, iPhone 4 & Nikon systemkamera ?!
Nåja, båda har ju lyckats fånga fina flickor iaf ;)











Det tog en stund med sex spelare, och fel blev de många ggr.
Men kul va de :)





Finfint hos Fialott ♥



Wow, lyckades fånga det finaste på bild!
En skäggig Calle-balle ♥



TACK ALLA INBLANDADE FÖR EN KANON-KVÄLL :) !

Japp, invigningen av Fias lägenhet blev riktigt mys.
Och jag gjorde övernattningsdebut,
det blir nog fler framöver ;P




På söndagsmorgonen kom Calle ner med färska frallor & cola till oss ;)
Du e så go!
Sen låg vi i soffan & päste länge länge..
Skönt skönt..

Helgen avslutades åter hos Sofie,
filmmys me henne & Tobbe.
Första filmen sööög, haha fy faan alltså.
Andra filmen superbra,  "A little bit of heaven"

Andra ggn jag såg den,
älskar Kate Hudson, sötare tryne är svårt att hitta.

Har ni inte sett den än, så gör de framöver!

Tack för en mysig söndag gott folk :)

Hoppas ni andra haft de lika bra som jag!!

KRAM





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0