I SOMMAR...

...då ska jag ta tag i vår trädgård.
Hann inte riktigt med förra året, flyttade in i maj & hade fullt upp inomhus.

Vi har en helt underbar trädgård med massa massa blommor.
Men de e mkt som ska göras ändå, de ska flyttas & ändras & fyllas ut o på & lite sånt där.

Mamma tog med sig rätt mkt växter när hon flyttade,
så de e lite tomt här o där ;)

Men jag är bara glad att hon fick tillbaka lite på allt slit & jobb hon lagt ner på denna trädgård.
När hon flyttade hit fanns de bara en gräsmatta & några enstaka tulpaner.
Och nu har hon börjat om i sin nya trädgård, o gjort den lika underbar den.
För där var det nog värre än här,
ingen som klippt gräset på flera år typ o landen ska vi inte tala om.
O på en sommar lyckades hon fixa den trädgården också!
Hon e la för jäkla duktig min mamma ♥

Jag är tacksam för allt som hon lämnat kvar till oss,
det är guld värt att inte behöva starta på noll.


Så nu längtar jag ännu mer till sommaren,
när vi ska fixa med trädgården.

Fasen så mysigt de ska bli :)

Bjuder på mina enda trädgårdsbilder från i somras.

Varför tar jag inte mer kort? Gah.

























Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0