JAG ÄR PÅ G !

Ikv va vi många brudar som tränade tillsammans, kul :)
Blev ett pass ki-jympa (heter de så?) .
Skitgött, lite mer styrka & det passade mig utmärkt.
Så nu är framtidens onsdagskvällar uppbokade ;)
Vääldigt mkt folk idag, nästan för trångt :/
Men ändå härligt när de e så många, då taggar man lite till!
Orkade hela passet, hur gött va inte de då?!
Innan varje gång så har ja haft svårt för armhävningarna,
och inte klarat alla,
skittungt när man väger som jag ju :P haha.
Men idag så jäklar, åååh!
Så förbaskat nöjd me mig sj just nu!!

Inte så kul & läsa allt mitt träningsbabbel kanske,
men de skiter jag i.

De e för min skull jag skriver .

Jag är på G, & de känns underbart!

Så smal som jag har varit blir jag nog aldrig igen,
men det vill jag nog inte heller.

Lagom är ju alltid bäst sägs det ;)


Pratade me mamma innan & sa att ;

- Det är så härlig känsla i kroppen efter man tränat!
Mamma: - Då ska jag påminna dej om det när du inte e på hugget nån dag.
- Gör de!

Och det är lite därför jag tjatar här me.
Vet att man alltid går lite upp & ner,
och när jag e på väg utför vill jag kunna läsa här & bestämma mig för att jag ska upp igen.


Imon och fredag är "vilodagar", då det inte blir nån vila, men hinner iaf inte träna.

Men lördag och söndag kör vi igen!

HEJA!





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0