KI-JYMPA.

Underbart pass på onsdagskvällarna vid 19.oo.
Ki-jympa (tror jag de heter?).
(Står bara jympa på lappen, men har fått för mig att de ska va ki framför)
Mer kampsportsinspirerat med mkt armstyrka, skitgött.

Ledaren är full av energi & peppar en alltid till att köra lite till, lite hårdare.
Skitgött, såna ledare gillar vi!!

Tyvärr, så har jag skitont i mitt vänstra knä :/
Inte alls skönt att hoppa, o springa kunde jag inte alls..

Geografiskt sett på kroppen verkar de va menisken de handlar om,
ska nog ta o läsa på lite och se om man kan göra nått så de blir bättre.

Ska även köpa nya träningsskor, men de är så förbannat dyrt!

Hade ingen jäkla lust att träna igår, men gjorde det ändå.
Vilade ju mån-tis, så ska ja hinna me minst tre pass denna veckan så va ja tvungen.
Sen e passet på onsdagar redan en favorit, helt klart :)

Hoppas på att knäet självläkt under natten, orkar inte me massa sån skit.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0