KLICK KLICK.

Klickade nyss hem två superfina klänningar/tunikor.
Håll nu tummar & tår för att de passar perfekt till sommaren,
för va jag fattar de som går de inte byta :O
Men om dem inte passar så har ja massa fina vänner,
o nån av dem kommer bli tvungen att ta (köpa) dem isf ;)

Har så ont om kläder!!
Skulle behöva en helt ny garderob, nästan iaf.
SUCK.

Well well,
två tunikor är ju en bit på vägen.
Passar dem kommer jag använda dem sketamkt,
såå snygga va dem.

Kan tyvärr inte visa er,
va sån där stopp på bilden så de blev bara en liiitenliten bild.
Vet inte hur man kommer förbi de så :P
Men i nästa vecka dyker dem upp här hemma o då ska ni få se  :)



Däremot kan jag visa mina nya jeans jag klickade hem igår.


199:- från H&M, värda varenda krona

Har redan två par såna här,
men dem jag har är egentligen sommarbyxor, alltså typ 3/4.
Tyvärr har ja så ont om jeans så jag har använt dem ändå,
fastän de vatt lite korta :O Hahaha.
Låter väldigt illa, men så illa e de faktiskt inte!
(hade jag haft tre cm kortare ben hade dem passat perfekt)

Men nu fanns det alltså långa såna jeans inne,
så då var ja tvungen o köpa ett par ju :)
Skitsköna e dem.
Så nu kan jag lägga undan de andra tills sommarn kommer ;)







Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0