MYSPYS HELA DAN.

Idag har jag & Celine haft myspys hela dagen lång!
Dagis var spännande som tusan ;)
Sen åkte vi till farmor en sväng.
Hem hit & sova.
Äta.

Calle och jag gick typ om varandra i dörrn idag,
men vi hann iaf fixa lite mat & äta tillsammans ;P



Sötsur sås var en klar favorit ;) 
Tur hennes pappa inte läser min blogg :P Mohaha.



Stjäla sugrör är roligt!

Men boken som ligger på bordet är snäppet roligare faktiskt,
"Lille Katt" .

Jag blev mobbad när jag sjöng så numera tittar vi oftast på YouTube ;P
"Lille Katt" med bildspel från filmen.

Efter ca 350 repriser så e de nu :

lille, lille, lille , om & om igen

kssch / kisse , lille katt

grssch , lille gris

vovve , lille ko

Tie / Sie / Sine = Celine , lille Ida

pappa , lille far

(Anton i Lönneberga på bild, e han lik pappa tro? :P )
(Även Mads Mikkelsen i Ving-reklamen är pappa, haha)

Kanske inte heeelt perfekt koll än, men kul har vi iaf! ;)

Du e så duktig tjej !! :)



Efter gourmetmiddag & sångstund
åkte vi och hälsade på Emma & Nellie :)
Mannen jobbade EM, så det var riktig tjejkväll ;)

Alltid lika kul & träffa er!!


Hann träffa Calle en timme ikv innan han skulle sova,
så i helgen blir det hemmamys hoppas jag.

Sj skulle jag träna lite här hemma eftersom det inte blev nått Friskis idag.
Plockade fram min 'magmaskin'.
Man står på knä & håller i en liten sak med hjul under,
och rullar framåt & sen tillbaks.
( Va f-n heter den nu igen?! )
Jobbigt!
Iaf, siktet inställt på 100st.
Klarade 25st, sen gjorde det j-vligt** ont & jag gav upp :O
Men skönt & känna att de finns muskler där inunder iaf ;)
Imon e de pass igen, pust!

**Har fått order om att tänka på mitt språk,
så jag inte lär fröken nått dumt :O
Usch ja, jag svär en hel del.
Blir en utmaning.


Nuu, ska Leo kissa & jag röka,
sen blir de sängen.


Godnatt på er! ♥







Kommentarer
Postat av: sandra

usch ja de där svordommarna.. de e inte lätta å sudda ut i meningar:)

2012-01-14 @ 14:39:55
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: Hanne

Haha, näää de e dom INTE! :O

Men får kämpa på :)

2012-01-16 @ 00:06:52
URL: http://villatretton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0