SOFFHÄNG.

Min kväll bestod utav; soffhäng med Leo ♥
Helt mör efter träningen,
så nån målning blev de inte idag.
Kanske imon?

Vissa dagar njuter jag av ensamheten här hemma
när mannen jobbar EM.
Idag va en sån dag.
Skönt o va själv ibland.
Men hann me lite telefontid med Lollo, Sofie & mamma,
helt ensam kände jag ju inte mig :P

Nya arbetstider för Calle nu också,
EM 15.3o-o1.oo
FM o6.4o-15.4o

Skönt att hinna äta middag med varandra innan jobbet,
men det blir sent i säng.
FM-veckans tider gillar Calle, en timmes sovmorgon.
Sj tkr jag bara de e segt att han kommer hem senare :P

Men han har kört dem tiderna innan,
o de har funkat bra så de gör de nog nu me :)

Imon har jag massa att göra,
hinner jag med hälften är jag nöjd.


Resultat av en seg Hanne i soffan:


En positiv sak med att va arbetslös, (kanske de enda positiva?),
är att naglarna inte går av i tid & otid.
Me like.



Godnatt folket! ♥

Kommentera gärna när ni e inne,
vill ju veta vilka ni är :)



Kommentarer
Postat av: emma

Jag gillade oxå dom tiderna när Kim hade shift.. skönt o äta middag innan som du säger...

2012-01-31 @ 08:19:25
URL: http://lovemeorhateme.bloggplatsen.se
Postat av: Frederica - lantlig inredning, ProMarker & två små gossar..

Fina naglar ;)

Hur lyckas du själv? Använder du mall?



Puss

2012-01-31 @ 17:51:00
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0