SOMMARSUGEN.

Hur sugen på sommar blir man inte när man sitter
o tittar i katalogerna som kommit med vår-/sommarkläder?!
Shiiit va jag längtar!!

Beställde massa fint till mig & fröken ;)
Kan ju bara inte låta bli & köpa till henne,
så det får bli födelsedagspresent sen :P

Hittade en del fint till Calle me, men inget som kändes så där wow,
så han blev utan denna gången ;P haha.




BADKLÄDER, hur gött ska det inte bli & slänga på sig de igen?!
Ligga & steka i solen & bara njuuta ..
Åhh, JAG ÄLSKAR SOMMARN!




Jag ska bli lika brun som vanligt, & då finns de inget snyggare än pastellfärger ;)

Har ju en svart bikiniöverdel, men ingen underdel till??
De e löst nu iaf :)






Jag tkr de e jättekul & köpa kläderna,
frågan e hur kul hon tkr de e & dem?
Mohaha, grattis skruttan :P



Påminner sååå mkt om klänning jag & syster hade när vi va små :)
Söt!

Ett par gråa leggings till de..


..o rosa kofta & mössa ;)



Finfin outfit :)



MEN, va va detta??
Rabatter & bonusar hemskickat!!
då gick de bra & handla lite extra ;)





Tuffa jeans & jeansshorts som passar ihop med..


..söta tröjorna med Beatrix Potter-tryck!


Och så dessa små virkade godingar :)



Massa fint till tjeja ♥



Vad härligt det är med ljusa färger & slitna jeanstyg!

Också härligt med rabatter,

och bonuscheckar,

så man kan handla med gott samvete ;)

Det gillar vi !!



Sommarsugen,
vill ha sommar nuuuu.
Meen, ute är de snö, och nu blev jag bitter :/
Skitvinter.

Får lägga mig i solariet i em & drömma om stekande sol & ljumma vindar ;)


Nu ska jag iväg på äventyr, ha de gytt, pyss ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fina saker : ) Kul att du uppdaterar så ofta !

2012-01-11 @ 14:31:52
Postat av: Emma

åh vilka mysiga kläder det fanns. var inne och kollade nu:D blir oxå sommar sugen nu. då fasen ska vi grila å mysa:D

2012-01-11 @ 20:51:24
Postat av: Hanne

Tack Ellinor :) KUL att du läser :))



Elr hur Emma :) Mmm, sommarn blir myyys :) Längtar! Tills dess får vi roa oss inomhus ;)



KRAM PÅ ER

2012-01-12 @ 00:02:22
URL: http://villatretton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0