TRÖTT & HUNGRIG

Kl är 04:39 och jag är trött & hungrig.
Somnade i soffan ikv i fyra timmar, skönt då,
men inte kul nu när de inte går o somna igen.

Började läsa denna innan,
verkar lika bra som de andra.
Detta är åttonde boken.



Hon är Sveriges bäst säljande författare,
det talar ju för sig självt att böckerna är bra!


Första boken heter 'Isprinsessan'.
Läs gärna den först & fortsätt sen i ordning,
det blir så mkt roligare att läsa om man känner karaktärerna :)

Själv handlar jag böcker på Adlibris stup i kvarten.
Snabb leverans, gratis frakt, & billigast böcker.


Gå in & kika,
finns massvis med böcker i alla kategorier.


Det är härligt att läsa! ;)


Ostmacka & cig på det nu,
sen gör jag ett nytt försök & somna..
GONATT.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Frederica -lantlig inredning, ProMarker och två små gossar

Headern blev jätte fin gumman!! :)

Och det blåa blev också bra! Vilken skillnad ;P



Du MÅSTE sova på nätterna tjejen! Inte bra rytm du fått in :/



Puss <3

2012-01-14 @ 18:47:01
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0