BLÄÄÄ.

Hela vintern går man o drömmer om att gå barfota i gräset.
 
Hela sommarn kommer jag vara bitter över att det inte går.
 
Mördarsniglarna har fullständigt invaderat vår trädgård !! :(
 
 
Vi går o plockar (nästan) varje kväll (minst 100st/dag) och idag ställde jag ut ännu fler ölfällor till dem.
 
Pratat med närmsta grannarna och dem har samma tråkiga problem :/
 
 
 
Om någon har fler tips på vad man ska göra för att bli av med dem äckliga asen så dela gärna med er !!
 
 
 
 
Riktig bloggtorka här btw,
men jag kikar fortf in hos er andra genom mobilen ;) !
 
 
 
 
Ha en underbar sommar & njut av er ledighet !! ♥
 
 
Kram // fröken Nilsson
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack !! Jag är så sjukt nöjd ! Åh, tack, vi hade det jättebra :) ni med? :)

2012-07-26 @ 17:11:21
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Veronica

Haha, vad söt du är :) tack ! Kram

2012-08-01 @ 11:02:31
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0