TRÄNINGSSCHEMA.

Skärpning Hanne !!
Vet att jag tränat mkt mer än så här, men kommer liksom inte ihåg när, var, hur
när veckorna springer iväg & jag aldrig uppdaterar..

Så detta är allt jag kan fylla i med gott samvete.







v 23
ons: långpromenad
fre: medel/puls, 3o min gym

v 22
mån: medelpass
tors: långpromenad
fre: medel/puls
lörd: 1 h gym, långpromenad

v 21
mån: medelpass

v 19
tors: 1oo rollerslide
lörd: 3x3o plankan

v 17
ons: ki-jympa

v 15
lörd: långpromenad


v13
ons: ki-jympa

v12
ons: ki-jympa
fredag: MEDEL/PULS :)
söndag: skivstång

v 11
tis: långpromenad
fre: lååångpromenad

v 9
mån: långpromenad, medeljympa, 25o rollerslide, plankan 3x3o
tis: 1,5 timme gym, 1oo rollerslide, plankan 3x3o
ons: långpromenadx2
tors: 1oo rollerslide

v 8
mån: medeljympa, 35o rollerslide
ons: långpromenad, ki-jympa, 1oo rollerslide
tors: 1oo rollerslide
fre: 1oo rollerslide, plankan 3x3o
lörd: 1oo rollerslide
sönd: 1oo rollerslide, plankan 3x3o


v 7
mån: långpromenad, medeljympa, 1oo rollerslide
tis: medeljympa
ons: långpromenad
tors: långpromenad, 1oo rollerslide
lördag: långpromenad


v 6
mån: medeljympa
tis: långpromenad, medeljympa
ons: långpromenad
tors: bas/puls, 2oo rollerslide
fre: 1oo rollerslide


v 5
mån: långpromenad, medeljympa
tis: medeljympa
ons: ki-jympa
tors: bas/puls,  2oo rollerslide
lörd: långpromenad

v 4
ons: ki-jympa
tors: bas/puls

v 3

tis: medeljympa
ons: ki-jympa
lörd: medeljympa
sönd: basjympa

v 2
mån:  medeljympa
tis:  medeljympa
sönd:  basjympa


Lägger upp ett lite mer överskådligt träningsschema som uppdateras efter hand.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jobbar du inget eller, hur faen hinner du med så många pass? :P Jag är glad om jag hinner ett i veckan!

2012-02-02 @ 20:42:47
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: cicci

Sv: jag tror jag har ischiasnerven i kläm. För de värker ända från halva ryggen ner till strax under knät på ena sidan. Haft de ett par veckor nu, men får se hur jobbet går i helgen. Två 7-21pass. Sen 7-14 på måndag.. och mitt jobb är tungt! Vi har normerna som slåss också, så på tisdag har jag tid för kontroll på mvc. får nämna mina problem då.

2012-02-22 @ 15:32:49
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som ett tufft veckopass!! Jag nöjer mig för tillfället med vattengympa en gång i veckan varvat med hundpromenader ;)



//Emma

2012-02-27 @ 14:42:26
URL: http://emmashempalandet.blogspot.com
Postat av: Becko

Jo ibland känns det lite knas. Jag brukar försöka kommentera, dock inte alltid.

Jo men visst är det mycket roligare att träna tillsammans med någon.. Mycket enklare att komma iväg då.



Men du tränar mycket ser jag =)



kram

2012-03-01 @ 09:34:03
URL: http://beecko.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina lökar du har köpt! Billigt också :) jag väntar på mina som jag har beställt från Odla.nu



de har kommit ut med sitt perenn-erbjudande nu bara så att du vet! Jag ska göra en liten beställning i år tänkte jag ;)



Yes, vi har ett hål i väggen. Värmepumpen är i matsalen och för att värmen lättare ska komma upp på övervåningen så hjälper vi den lite på traven. Sen är det ju ganska snyggt oxå ;)



Kram, E

2012-03-25 @ 09:36:39
URL: http://emmashempalandet.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0