DET LILLA EXTRA.

För ett tag sen var jag på inredningsparty hos söta Veronica.
'Det lilla extra' heter företaget.
I måndags fick man hämta sina grejer, som mini-julafton nästan ;)

Hittade lite smått & gott.



Disktrasan fick ju sin givna plats, på diskbänken :P
Hjärtat hänger på skafferihandtaget.
Blev så av en slump, men kanske innehåller skafferiet en hel del lycka ;) haha.
Vissa grejer därifrån blir man ju helt klart lycklig av iaf!
Peacemärket & tavelduken har inte fått nån plats än,
det kan ta tid o komma på sånt där ibland!
Måste också köpa en ram till änglarna,
vill ju inte göra märken direkt i duken!

Så IKEA nån gång framöver kanske? :)
Ska åka o hälsa på Calles lillebror som flyttat till Jönköping nån helg,
så då blir det ju perfekt o göra en avstickare samtidigt ;) !


Måste säga att jag gillar 'Det lilla extra'.
Fick förfrågan om vart jag köper allt mitt 'pynt', typ krukor, vaser osv.
Kom fram till att rätt mkt faktiskt kommer just från 'Det lilla extra' :)
Har ju hunnit bli några partyn genom åren :P

Så om ni blir bjudna på party, gå dit!

Ni hittar säkert nått ni vill ha :)



Btw, nån som vågar gissa vad änglatavlan kostade? :)
Tkr de va ett riktigt fyndpris, så var bara tvungen o ta den,
fast de kanske egentligen är lite för shabby för min del.
Men visst var den fiiin? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Fin shopping!

2012-03-22 @ 11:16:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Zandra

mysiga saker helt klart :)

2012-03-26 @ 16:14:15
URL: http://glasruta.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0