FRÅN TRE TILL TVÅ..

gick vi i familjen...
Efter många tankerundor om o om igen,
så bestämde vi oss för att lämna bort Leo.
Så i lördags åkte vi till Helene, som jag köpte honom utav,
o där fick han bli kvar sen.

Det gör så satans ont.

Men de bästa vi kunde göra utav situationen var att försöka ge Leo en ny chans hos nån annan.

Och det känns bra att veta vem han är hos,
och att veta att där har han det bra.

Kommer alltid älska den där dumma hunden. ♥


Vi levde ihop dag & natt i fyra år,
o de sätter sina spår.

Hela mitt vuxna liv har han vatt med.
Arton år var jag när jag trotsade pappa & köpte en hund.
En Leo. ♥
En trots & en Leo som gjorde att jag fick flytta hemifrån,
men vad gjorde väl det?

Jag tog med han hem 'på prov'.
När Helene ringde efter två dagar & frågade om jag ville behålla honom,
så undrade jag hur jag nånsin skulle kunna lämna tillbaks honom.
Efter två dagar.
Han var ju en del av mig nu!

Så hur man kunde lämna tillbaka honom efter fyra år,
det är nästintill obegripligt.

Aldrig någonsin hade jag gjort detta om det inte hade varit det som var bäst för oss alla.

Den där delen av mig som hette Leo, han skulle ju ha de bäst i världen.
Så när han inte kunde ha det bäst hos oss,
då fick det bli så här.


Det går inte beskriva i ord hur det känns.
Så ska inte ens försöka.

Försöker istället tänka på allt positivt vi haft tillsammans.
Det är så vi ska minnas dej Fis!


5v gammal


10v gammal & nyss hemkommen


hur underbar du bara vill


Leofis





















Tokhund







♥ ÄLSKAD & SAKNAD



Kommentarer
Postat av: Natahlie w

Fan va svårt sånt är.

Men starkt av er o göra det!

Ni kan kanske hälsa på er Leo? :)

2012-03-08 @ 00:09:42
Postat av: Hanne

Ja, så länge han bor kvar där så kan vi ju de :)

Men väntar ett tag till innan vi gör de isf,

så båda har hunnit vänja sig vid o va ifrån..

Man ska ju kunna ses utan o gå i bitar också.. :/

Men vet att han har de bra, o de är huvudsaken!! <3

Kram

2012-03-08 @ 00:25:47
URL: http://villatretton.blogg.se/
Postat av: Frida

Men va??

Sitter här o storbölar .

Missat några dagar nu o satt o läste ikapp.

Men va sjutton, är nog lite chockad.

Lilla gumman <3 <3

Massa kram på dig !

2012-03-08 @ 08:45:24
Postat av: Becko

Fy sånt där är jätte jobbigt att behöva ta såna beslut! Jag kan lipa än för vår katt. Det blir ju en familjemedlem!

Varför tvungna och lämna bort honom då??



Men det är ju alltid skönt att veta att dem får det bra annars hade man ju grunnat massa på det!



Kram

2012-03-08 @ 20:48:05
Postat av: Veronica

Jag beklagar verkligen, men det är ett strongt och bra beslut ! Man måste ju se det till deras bästa- måste vart horribelt att komma fram till detta. Styrkekramar

2012-03-09 @ 12:14:13
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0