PLASTBLOMMOR KANSKE?!

Alltså.

Mina blommor i köksfönstret bara dör & dör.

Why, Lord, WHY ?!



Så här apfula är mina våreld just nu.

Ska vänta ut dem lite till o se om de blir på bättre humör,
om inte så får de flytta ner i källaren..


Har funderat starkt på plastblommor, faktiskt!

Skittråkigt o köpa nya blommor var sjätte vecka typ.



Dock tror jag det dröjer ett tag till innan jag ger upp helt.


Men de finns faktiskt väldigt fina plastblommor nu för tin!


Fast levande växter är ju helt klart bättre


Så länge de blommar & är fina vill säga.

Hmmm.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Haha.. jag är också sämst på o hålla mina vid liv. Därför jag har så mycket gröna växter.

Dem vissnar, o sen när man vattnar dem så återuppstår dem. Så himla bra!



2012-03-30 @ 14:22:14
Postat av: Lina

Köper nästan bara gröna växter nu för tiden, mina dör på en gång. Fast jag har en förmåga att glömma bort att vattna dom. Köpte mig en plastblomma idag från ikea :)

2012-03-30 @ 22:17:31
URL: http://lijo.blogg.se/
Postat av: Suzi

Vi har bara plast i fönstrena... Men inte "blommor" utan mer kvistar med bollar och sånt. Samtliga svarta typ. Jag kan nämligen inte hålla liv ens i en kaktus;) haha!

2012-03-30 @ 23:59:23
URL: http://suziettan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag har två levande orkideér bara, resten är plast. I Willes rum är det befogat. Dock är mina orkidéer dumt placerade, så de dör väl de också snart. En gång har de både blommat om, så vi får väl se om ja lyckas denna gången också. :P

2012-03-31 @ 12:32:40
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var inget vidare heller, han har gjort en sak som han lovat innan att aldrig göra om men gjorde det igen. Så jag blev riktigt besviken på honom.



Ja vi har lite funderingar på att flytta åt Sthlm, innan har jag varit anti flyttatillSthlm men nu vill jag ha en förändring på livet och känner att en flytt till en större stad skulle nog vara en bra förändring. Men det är så enormt dyrt bara..

2012-04-01 @ 23:52:15
URL: http://lijo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0