SÖNDAGSMYS.

I söndags em när jag kände mig levande igen så for vi ut till mamma.
Där var ju Celine på besök,
så massa mys & bus blev de. ♥

Vi gick på (s)kattjakt i trädgården o Celine är en redig rackare på o hitta dem.
Fyra katter har hon min mor,
så alltid hittade vi nån att jaga ;)

Vi gungade hur länge som helst,
o fröken ville aldrig kliva ur.
Calle fick byta av mig så jag kunde hjälpa mamma o köra in ved,
o då kom dem traskandes sen efter en stund ;) haha.

Medans vi fixade veden så lekte Calle o Celine monster.

Hahaha, barn är så roliga så de e inte klokt :) !

Önskar jag hade fotat, för de e så svårt o förklara.

Men Celine står iaf i vedskjulet o sticker ut huvet mellan plankorna mot Calle o säger : - Aarrrrh!
Som ett monster ju.
O han 'skrämdes' tillbaka o så höll dem på, haha :)
himla rolig e hon nu,
hon lär sig så mkt nytt hyss hela tiden!


Sen gungade vi i en evighet igen, men när hon satte sig på sina kalla små fingrar för o värma dem,
då fick vi allt gå in. (under all protest såklart)

Väl inne var det dags för chokladpudding, mums!!

De tyckte hon var spännande, o kul o hjälpa till e de me.
Så duktig tjejja!







Så himla lätt o smidigt att göra chokladpudding,
o gott va de me :)










nöjd tös :)

Måste bara tillägga att de finns bara en som kan va så söt i hockeyfrilla,
o de e du fröken Patriksdotter! :P


Sen tittade vi på dokumentär om vargar,
de va väldigt intressant & vääldigt mkt prat om vovvar då ;) haha.

Jag o Calle åkte hem,
gjorde tacos o glodde på BB.

Härlig söndag med nära & kära,
väl värd att minnas ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi vilken liten goding! Hur gammal är hon? Kramis

2012-03-14 @ 22:27:34
URL: http://www.annapannaochlivet.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0