TORSDAGSMYS.

Ikväll är de Biggest Loser, yeah!
Extra kul eftersom de inte va nån förra veckan.
Jag & Leo har vatt och handlat lite gottgott till soffhänget.
Han får tre bananer & jag en påse chips & cola !
Göööött :)
Skulle tränat som en tok denna veckan,
men de blev lite ändrade planer på allt kan man säga.
Så igår, idag, och imon är de bara mysmysmys som står på schemat.
Sen kanske träningen kommer igång igen.
Så länge tränar jag lite här hemma, bättre än inget alls!
O idag struntar jag i allt, o både äter chips OCH dricker cola.
Haha, bakslag elr vad, men de skiiiiter jag i ;)


Nu ska vi gå en snabbrunda,
sen gosa ner oss i soffan o inte resa på oss förräns husse e hemma!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Natahlie Wilhelmsson

Men gillerum.. De passar väl mer? Det är ju ett rum och inte en stuga? Haha. Konstigt de där!

Gille står ju typ för en samling med folk eller hur man ska säga. Så Gillerum! ;D

2012-03-02 @ 00:41:24

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0