LÅNGHELG!

Hur gött e de inte me långhelg då :) !

Vi firar inte påsk överhuvudtaget,
utan bara glider istället ;)
Så jävla gött, höhö!

I onsdags hade jag migrän o va hemma.
O herregud va fel de kan bli me sovtider!
Sov mellan 18-22, vilket såklart gjorde att de inte gick somna om när man egentligen skulle.
När de va två timmar kvar tills kl skulle ringa gick jag upp o städade ist.


Men i torsdags gick vi bara halvdag i skolan så de gick ju bra ändå :)
Sen åkte jag direkt till Jennie o där blev jag kvar, haha!
Barnen är hemma över påsklovet så de va highlife, härligt :)

På kvällen skrev Thea att hon va i stan.
Trotsade sömnen lite till o begav mig hemåt för en dejt me henne.
o2.oo satt vi till, har ju massa o tjöta om när vi inte setts sen i julas :)

Hade telefondejt med min min pärla några ggr med, dem var i Skullaryd på partaj.
Alltid lika kul o prata med fulla människor när man sj är nykter o trött, jo men elr hur :P

Ca o3.oo slog jag igen mina blå, efter att ha vatt vaken i 29 timmar.
Hua, inte van vid sånt längre!
När man jobbade natt var de ju nästan mer regel än undantag o hålla på så där,
men de e väl jäkligt skönt att man inte gör de längre!!



O va hände igår fredag då, hmm?
Sov rätt länge.
Gled runt o pyjamas o hade de allmänt gött :P
Överraskade Evelina med o erbjuda mig att köra på dom till Elmia.
O guu så glad hon blev, haha :)
Stack ner till Sofie, vi låg o myste lite.
Härjade på varandra om vartannat ;) haha! ♥
Sen blev de dags o ta sig i kragen.
Gjorde stan o fixade påskgodis o mat o grejer.

Sen blev de en sväng på solarieöarna.
Kände mig som en neger, o tänkte fan va gött!
Men sen tkr jag de bleknade lika fort o idag är inte alls lik en neger,
utan bara en vanlig jäkla svenne.. :(

Stack till Jennie på kvällen, va skulle jag sysselsätta mig med utan henne? :) ♥
Vi kollade på Biggan o tjötade.
Putte var förbi o lånade min bil o lite.
Det blev snöstorm ute o jag dog lite..
HATAR SNÖ!!
Lät 4-barnsmamman gå o lägga sig i skaplig tid o drog hem.
Gjorde precis desamma, la mig o somnade asgött.



Idag lördag ringde kl o7.3o o de va dags för Elmia!
Men innan jag ens hunnit kliva upp ringer Eve o säger att de finns två platser i Mattes o deras van.
-A men fasen va bra, ta ni dem då så somnar jag om igen ;)
Skönt o slippa köra faktiskt!

Idag har jag återigen vatt mig själv o glidit runt i pyjamas o inte gjort mkt vettigt ;)
Haha!
Calle e ute o fiskar (fast de e snöigt o svinkallt),
men de e ju hans problem :P
Han e inte redigt som han ska den...

Nähää, nu e de dags att kliva ur den dära pyjamasen o göra sig iordning.

Ikväll nalkas brudfest o fan va kul vi ska ha :)
Har inte druckit sen i november, så de blir ju lika spännande som vanligt de här!


Haha, kul ska vi ha iaf, de lovar jag!!
O jag ska försöka att hålla mig lite lagom om man säger så ;)


(Blev ju ett kort o lättläst inlägg de hära ju, jupp jupp :P)









Hoppas ni alla har en kanontrevlig långhelg!

Kram på er!!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0