TAM TAM TAM TAM TRUMVIRVEL...

....

Här har ni Tore Tumör :)



Vår nya familjemedlem :) ♥



Han är typ sketsöt och.. och..



och helt galen, haha!



Har rymt två gånger idag, o lämnat fina små spyhögar på golvet.

Sen smyger han på mig o skrämmer skiten ur mig.

Calle tkr de e skitkul, såklart!!

Jag själv däremot uppskattar hans indian-egenskaper mindre så att säga :P


Men han har bott in sig rätt bra tkr jag för o va första dan.
Han har hittat till lådan, o han springer runt som en tok och inspekterar överallt.

Trodde han skulle ligga o trycka i ett hörn,
men han verkar ju störtskön måste jag säga :) !!


Ska bli spännande de här, haha!






De enda som var så himla dumt..
De var ju det att..
..jag typ glömde att min bästa älskade Sofie är allergisk som fan mot katter..
Ooops, fail! :P

Men men, de löser vi ju enkelt genom att vi får hänga mer hos henne bara!!
Jag ska nog se till att hon o Tore blir rediga bundisar sen me, vänta bara ;)
Lite histamin o fjäsk senare så är detta nog löst också!!






Visst är jag typ asball :) ?!


Kram från Tore :)

Kommentarer
Postat av: N-

Supersöööt kissemiss! Måste jag träffa. Kan du kanske ses i veckan. Har ju varit hur möe som helst veckan som varit. :)

2012-04-09 @ 22:47:33
Postat av: Lollo

Sicken sötnooos :) Har du någon försäkring på den lille? Vilket bolag har du i så fall? Jag har aldrig haft att göra med försäkringbolag för djur överhuvud taget så skulle vara bra att veta lite. Ska helt klart skaffa till mina två odjur :)

2012-04-10 @ 17:36:13

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0