ONSDAG, TORSDAG, VECKAN FÖRSVANN?!

Fortf smått förkyld, det sitter en ond liten klump i halsen som vägrar försvinna.
Ger den sig av när jag lagt ner rökat nästa vecka tro?
Japp, för så illa är det.
Skulle slutat röka den 1/1, men ack så svårt de va.
Jag föll tillbaks till mina små cancerbringande pinnar..
Men men, på måndag ska jag göra ett seriöst försök att sluta igen.
Kände mig ju så taggad för de på nyår,
& så länge sen är ju inte de, så borde la kunna hitta motivationen nånstans runt hörnet tkr ja ;)

Denna veckan bara sprang förbi mig, vet inte vart den tog vägen ?! :O

Igår var vi iaf 4 tjejer som gav oss av upp till Jönköping, det var ett äventyr!
Stannade på Dollar Store i Eksjö, hade förväntat mig mer,
men gick ändå ut därifrån med en kasse och 300:- fattigare..
Sen fortsatte vi till vårt riktiga mål, Jkpg.
Där hann vi med MediaMarkt, McD, A6 & IKEA.
Shoppade massa fina saker som ska fotas imon & läggas upp här ju ;)

På vägen hem från Jkpg var det fullt snökaos, såg absolut ingenting & tvingades köra i 40km/h långa sträckor.
jävla trött på vintern, det är inte alls min årstid..


Idag har jag farit lite fram & tillbaka, som vanligt.
Inte mkt värt att nämnas, mer än Sofie var här & åt middag & mös lite.
Sen åkte vi hem till henne ist för lite 'egentid' , utan man & hund :P
Där blev de tjöt me Evelina, & sen en bra film.
MYS!! ♥

Filmen hette "Set Up" o den vågar jag nog tipsa om, vi gillade den ivarjefall ;P

Ska försöka somna nu & kliva upp i tid imon.
Tänkte hälsa på Celine en sväng då ju.
Älskade unge ♥
Bortskämda unge.
'Faster' Hanne köpte nämligen ett par Didrikson-vantar till fröken igår,
som måste testas & granskas på ju!


Tack alla ni som varit inne & kikat, blir ju sketaglad :)
Ska försöka hinna me massa inlägg i helgen!
Kram på er & gonatt!




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0