SUNDAY.



Spenderade söndagskvällen hos Sofie, såklart.
Hon färgade mitt hår, gööött.
Kollade på Bones & drack tropisk juice.
Allmänt söndagsmys helt enkelt.



Meeen, höll på o glömma!
Är också allmänt jävla skitsur på min jacka.



Köpte den förra vintern, 1595:-
Didrikson.
Tänkte att de skulle va skönt med en ordentlig jacka,
och det gjorde inget om den va lite dyrare,
för nu kan jag ju ha den några år.

Aa, men elr hur?!

Muddjäveln har ju gått sönder :(
O hur lagar man de då?

Så jävla träligt så de finns inte.
Två vintrar höll jackan :/

Men har vatt väääldigt nöjd med den i övrigt,
och har ju en likadan fast vit,
så får väl använda den framöver.

Köper ingen ny vinterjacka nu när vintern snart är slut.
Förhoppningsvis snart slut iaf.





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0