TORSDAG-BIGGEST LOSER

Torsdag idag & jag har hunnit med massor.
Ändå finns det tusen saker kvar..

Det roligaste var iaf & hälsa på Natha med familj :)
Tre små vildingar, lika söta & goa allihop! ♥


Kvällen består att tvättvikning och lite ommöblering.
Calle kommer bli jätteglad när han kommer hem.
NOT.
Men men, sån e jag.
Och han har ju valt o leva ihop med mig fastän han vet allt sådant,
så skyll dig själv Carl.

Kl 21.oo är det Biggest Loser på Tv4, det ska vi glo på jag & Leo!

Köpte mig lite gott innan, men tror det får vänta till helgen.
Kan ju inte kolla på Biggest Loser & äta chips, det rimmar väldans illa :P
Kanske klarar jag mig genom helgen med, vem vet?
Får äta gott en gång i veckan, det har jag bestämt.
Sen om det dröjer lite längre innan kilona försvinner, må så va då.
Det ska iaf va tillåtet med gott en gång i veckan,
lite gott för slitet måste man få unna sig!

Ingenting är farligt så länge det är i lagom dos brukar jag säga.
Och det tror jag på.

Sen som sagt, när träningen kommer igång så kommer kosten igång lite av sig självt med.
Jag kör på min egna träningsdiet, o sen e de bra me de ;)
Orkar inte höra om allt som e onyttigt hit & dit.
Bla bla bla.
Sån är inte jag.
Jag är onyttig & trivs bra med det.
Äter bröd o smör o ost o allt annat som man kan få cancer & fetma av nu för tiden.
Mitt liv, mitt val.


Sen vet jag att jag inte kommer äta lite mkt gott nu,
för som sagt, vill ju att träningen ska ge minus,
och inte bara göra att jag står still.
Vilket man nog kan räkna me o göra om man inte ändrar på nått.

Ingenting är gratis här i livet, elr hur ?!

Nä, nu blev jag hungrig av allt det här skrivandet,
får nog bli ostmackor & varm o'boy framför tvn.

(därmed inga chips heller ju, tjoho)

Trevlig torsdagskväll allihopa!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Natahlie w

Det går mer än bra. Tänkte lägga till dig med, och jag var så fräck så jag försökte utan o fråga. ;) Men det gick inte på bloglovin? Fattar inte vad det har blivit med den sidan.. inget funkar! :) Men försöker gärna igen. ;)



Ursäkta att jag frågar igen.. men är det du som gör designen på din blogg? jag vill egentligen blogga på blogg.se

Gjorde det innan, men blev så irriterad för jag inte kunde få till en personlig header. Haha. Så om du kan och vill så kan jag betala dig mot att du lär mig eller vill göra en åt mig på blogg.se

KRAM

2012-01-19 @ 23:23:27
URL: http://jewell3ry.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0