BILLIGA BLOMMOR.

Vem kunde låta bli att köpa massa fröpåsar när de bara kostade 3:- st ?
Inte jag, mamma & Lollo! ;)


solrosor                                prästkrage & blåtuva                

ängsblandningar






Lökpaketen kostade 20:- st,
o vet ni att de börjar ta sig i mina krukor :) !

Härligt härligt!

Fröerna väntar jag lite med,
dem sår jag direkt i trädgården istället.

Åååh, va jag tkr de e härligt med kommande årstider då man kan pyssla med sånt här,
o va ute!!
Finns inget bättre. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart hittade du dessa fina billiga blommor? :) du hittar verkligen fynden ;)

2012-03-13 @ 17:10:04

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0