I SÖNDAGS.

I söndags lagade vi god middag o bjöd in familjen.
Det blev jag, Calle, Anton, pappa, mamma, Örjan & Celine
som åt spaghetti & köttfärsås.
Vissa dagar världens godaste mat enligt mig!!
Alla dagar med på topp fem-listan ;)

Gjorde efterrätt för ovanlighetens skull,
inte alls ofta det händer här hemma.

Brukar oftast laga så god mat att efterrätt känns överflödigt ;) Höhö.

Nädå, men ibland kan det va gött me efterrätt också!


Så det fick bli chokladpudding med hallon, mums.



Efter allt gott gott begav sig några av oss till Withala-skolan för o mata ankorna.







Celine tkr det är jättespännande ♥

Sen hemma igen så hjälptes vi åt att storstäda, så skönt o ha de gjort! :)

På kvällen kom Sofie o Sabina o vi kollade på BB.

Som sagt, när man ser sin dag såhär i bild & skrift,
då är det lätt att komma ihåg hur bra man har det! :)

Massa mys, precis som en söndag ska va!

Kram från mig i villatretton



Kommentarer
Postat av: Stina

Tack Hanne för en god middag och gott sällskap!! Fina saker du köpt!!

2012-03-21 @ 22:40:27

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0