ÄLSKA SOMMARN!!



Jag o Calle tog en promenad genom Illharjen häromdan.
Så himla fint där!







Mitt mål under sommarmånaderna
(maj-sept enligt mig)
är att vara ute så mkt de bara går!
Mkt man gör inomhus kan man även göra utomhus ju.

O ja tror allt att vi rökare inte är lika kinkiga med vädret ?!
Elr e de bara som jag tror?!

Vi är ju liksom vana vid att va 'tvungna' att gå ut i alla möjliga skitväder,
så lite halvtaskigt väder sådär e väl inget, bara klä på sig o va ute!!

Sen vintermånaderna (nov-apr enligt mig) är mitt mål att va inne så mkt som möjligt,
för jag haaaaaaaaaaaaatar vintern.


Men än är det långt till vinter & kyla,
o nu ska vi först o främst fokusera på att ta vara på


SOMMARN :)





Vad ska ni hitte på under ledigheten nu?



Jag ska skita i alla måsten inomhus & va ute i trädgårn jag :) !!


KRAM



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska jobba både torsdag och fredag. Skit kul som vanligt :-) hade varit skönt med ett normalt arbete.

2012-05-16 @ 12:26:05
URL: http://lijos.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0