VALBORG.

VALBORG, och vilket underbart väder då!! :)



Jag, Johan o Oscar gav oss ut o fiskade på fm :)

Några fiskar var blev de, o vet ni vad?!
Jag vann med störst fisk!
Haha, känsligt de där o bli slagna av en tjej ;)



Min gädda på hela 1 kg, haha!






HANNE ♥ SOMMARVÄRME







Oscars lilla gädda ;)


Blev en heldag på sjön, o sen lite smörgåstårta på de.

TACK grabbar för en toppendag
:)

Gör vi om snart igen!




Sketslut var jag efter massa frisk luft o sol.
Blev lite em-fika med pappa o Calle,
gjorde inte många knop.

På kvällen begav sig Calle till nån av sina homies,
och jag åkte ner till Putte & Sandra.

Grillning, lek & stim o stoj.

Tog oss till majbrasan, jisses, säkert nästan 1o år sen jag var där!

Knökat med folk och dålig fjutt på elden tkr jag ;P

Tyvärr tänder dem ju så himla sent,
så Celine blev för trött o vi begav oss hemåt.

Men vi hann iaf se fyrverkerierna, det tyckte hon var super! :)


Jag & Calle åkte en runda ut till Skirö & Ekbacken,
o hämtade upp sötaste Evelina.


Sen hände inte så mkt mer, vi somnade i rätt skaplig tid.

Man blir verkligen sådär härligt slut i hela kroppen när man är ute hela dagarna nu! :P







Hoppas ni alla hade en kanon Valborg!!

De hade iaf jag :)

KRAM på er! ♥









Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0