KAOS, NU IGEN.

Var visst nästan en vecka sen jag bloggade, oops.
Skyller på att jag har fullt upp, nu igen.
Dagarna o veckorna springer förbi mig o jag hinner inte med en bråkdel av allt jag vill.
Jag sover nästan ingenting o denna veckan har jag haft migrän varje dag.
You do the math; KAOS.

Som vanligt håller jag mig hemifrån så mkt de bara går.
Länge sen nu jag kände att jag ville va hemma o bara va.

Det ser ut som en tornado gått fram i huset (mest slarviga fröken Nilsson då),
o då är de inte mysigt o va hemma o bara va.
O är du aldrig hemma så städar du aldrig.
Ond cirkel de där.

Fast, nu har jag ju Tore så kan inte va borta hela tiden.
O de e jag självklart inte.

Men tänkte ta tag i mig själv i helgen.
Ge herrn i huset en fet spark i röven me, för nån hemmafru är jag då inte,
o tänker aldrig bli heller!!

Bråkar hellre i all evighet om de ska va så,
än o gör allt själv 'för fridens skull'.
GLÖM DET, sån är inte jag.

Vi har (nästan) precis lika mkt ledig tid nu,
o då ska vi också göra (nästan) precis lika mkt.

Att de är han som tjänar de stora pengarna i de här hushållet spelar ingen roll,
så länge han inte tjänar för oss båda så får han gott 'hjälpa till' som man alltid säger.

Varför man inte säger; 'gör sin del av de hela', 'drar sitt strå', 'gör sin plikt' det vette tusan alltså.


Idag va ja hemma en stund efter skolan o gosade me Tore,
sen ut till mamma o gosade me Celine.
Åt tacos o gungade o sjöng o lekte o härjade :)

Fick dåligt samvete o åkte hem till Tore,
men nu när jag väl är hemma vill han ju inte va me mej, skitkatt ;)

Nu ska jag plugga lite Toleranser o passningar,
låter det inte spännande så säg!
Hua.

Prov imon, får väl be en bön elr nått innan bedtime.








Hoppas ni alla har de riktigt fint,
o att era liv flyter på bättre än mitt just nu ;)



KRAM på er!!




Kommentarer
Postat av: Natahlie

Kunde inte sagt de bättre själv. Bråkar hellre i all evighet än o ba göra de för fridens skull. Så rätt, är precis likadan. När Pontus gick hemma fick han göra lika mycket. Men nu När han har jobb så tar jag hand om allt. Om jag inte hinner allt under dagen så får han "hjälpa till" med det sista. ;) Jag tycker det är precis lika tråkigt som han.



Så varför skulle hans tid vara med värd än min? :)



2012-04-19 @ 23:23:19
URL: http://euphoriiia.blogg.se/
Postat av: Vixi

Gör upp ett schema :) funkar kalas !

2012-04-21 @ 17:49:24

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0