MIN LISTA TILL TRÄDGÅRDEN.

O här kommer nått som ni säkert tkr e skitspännande ;) NOT!

Men detta är för min egen skull :)

Man ser nått fint, men glömmer så fort.

Bäst & skriva en lista!
Listor finns av alla dess sorter i detta hemmet :P



vill ha-lista
-magnoliaträd vitt & rosa
-flammentanz
-stockrosor i massor
-plommonträd
-äppleträd
-vinbärsbuskar
-jordgubbs & smultron-plantor
-schersmin
-vita klätterrosor
-queen elisabeth
-tusentals prästkragar
-pallkragar (Calle!!)
-vita syrener som ska bilda häck mot grannen
-lila syrener
-fler chopin
-rosa & vita pioner, såklart
-vit lavendel
-syrenbuddleja
-iris
-fingerborgsblommor
-höstanemoner
-aklejruta
-stäppsalvia
-strandveronika
-astilbe
-blodnäva
-löjtnantsshjärta
-höstflox
-liljekonvaljer
-röd solhatt (vit)
-stjärnflocka
-ljusgul klematis
-riddarsporre
-violkungsljus
-lupiner

överstrukna är dem jag har införskaffat :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ojoj va blommor o grejjer :)

Då kanske du vill komma ut hit o hämta lite blommor?

Vi har ett land på baksidan på 10*2 meter som tanten som bodde här innan proppade fullt me blommor, då menar ja verkligen MASSA blommor :)

Men vi känner inte att vi tar hand om dem som vi borde för att det ska va fint och nu har vi bestämt oss för o gräva upp det o så gräs i istället.

Är sämst på blommor så har ingen aning om va som finns där men skulle du vilja så får du gärna komma o kolla&hämta :D

Kraaam på dig sötis

2012-04-02 @ 08:00:39

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0