OJOJOJ.

Vilken helg det har varit..!!

Lördagen var ju... händelserik om man säger så..


A fy fan, så man kan ställa till de för sig..

Men men,




what goes around comes around


själv göra själv ha





Bara att ta smällen o resa sig igen!


Jag skötte mig iaf så jävla bra att jag inte ens blev full, gah.
Hur är de ens möjligt efter fyra månaders uppehåll?!

Åkte iaf upp till Frida o gjorde ett tappert försök att hinna ikapp alla andra i onykterhet.
Misslyckades.
Hade dock väldigt kul iaf, även om jag kanske inte roade de andra så mkt :P

Som vanligt blev alla till slut sugna på utgång iaf,
(aldrig nån som e de från början ju, o efteråt tkr man alltid att de onödigt att man gick ut?)
så då kom Putte o hämtade oss.
Vi släppte av ett gäng glada brudar vid hotellet o sen åkte vi o köpte lite mat.
Åkte runt o tjötade lite medans vi väntade på att Sandra skulle bli redo för hemfärd.
Va väl här hemma och i säng till kl o2 :P Haha.

Bättre fyllelycka nästa gång Hanne!!





Söndagen bestod av massa styra o ställa.
Gör om gör rätt ungefär.

Sen låg vi fyra brudar i en säng hela dan och ångesten flödade fritt kan man säga.
De e la tur vi har varandra iaf.
Din ångest är min ångest, typ.
Villkorslös kärlek tror jag man kallar det.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0