TISDAG.

Dagen kunde inte börjat sämre.
Jag typ hatar tisdagar alltså.
Sakta men säkert tickade klockan på..
Slutade iaf tidigare så hann faktiskt träffa Calle i en kvart.

Lyx nuförtin kan man säga! Men nästa vecka återgår vi till det normala, ska bli skönt :)


Hade sån huvudvärk efter skolan, men jag lagade lite mat o åt, sen blev de soffan o då släppte de tack o lov. Pappa kom förbi en sväng.
Sen kom Lollo o hämtade mig när hon slutade o vi tog en sväng till McD.
Åkte förbi Sofie o hämtade min packning, sen hem o glodde på Desperate Housewives.

Hatkärlek till denna serie asså!! <3


Tore levde rövare här och mosade ut en jordklump i soffan, skrämde skiten ur oss några gånger,

o försökte rymma jävligt många gånger. :P

En timme efter att Lollo åkt hem skriver hon att hon har magsjuka :( Krya på dejj!! <3
O hoppas tjyven inte jag åker på att, pallar verkligen inte..!!

Omringad av folk med magsjuka, men peppar peppar ta i trä så har jag klarat mig detta året,

hoppas det förblir så.



Försökte fånga kattrackarn på kort innan, men lyckades sådär bra med de :)

Bjuder dock till idag så här kommer väldigt vältagna fina kort på oss ;)

 



Gonatt o kram på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha.. Söt liten galning! Vet typ hur de är. Har konstaterat att min ena katt har damp. Helt galen emellanåt o sen helt gosig. :)

2012-04-11 @ 08:10:17
URL: http://euphoriiia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0