FANTASIN HAR INGA GRÄNSER.

Ska försöka bjuda er på lite bilder från hemmet i veckan,
men målar ju mest hela dagarna så de är lite som kommer i andra hand här hemma.
Typ disk o tvätt o städ :P Haha.
Så de passar sig inte riktigt att bjuda på dem bilderna just nu ;)
Men lovar att försöka få med nått rum iaf!


Däremot bjuder jag på en liten tjuvkik från vardagsrummet.
Åååh, va jag är nöjd med detta rum!
Man brukar kalla köket för husets hjärta,
men här hemma tror jag vardagsrummet kniper den platsen.
Det har naturlig stil om man så säger ;)

Så här myspys kan man göra de av en stor kruka, några runda vedträn & massa värmeljus.
Fantasin har inga gränser!





Väldigt svårt o fånga känslan som levande ljus ger på bild,
men visst ser de väl rätt härligt ut? :)


Här har vi en annan favorit, täljstenskaminen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0