ÄLSKADE ÖLAND.

Är så trött på 'vintern'.
Mörker & kyla.
BLÄ.


Läste på Aftonbladet att igår var årets deppigaste dag.
Det stämde rätt bra på mig, & många andra sa samma sak.


Vill ha sommar!

Sol & bad & värme & ljusa nätter & grillning & solbränna & färskpotatis & bara massa bra saker.
Allt är så mkt bättre på sommarn.

Bjuder därför mig själv, och er, på massvis me bilder från sommarens utflykter till Öland.

Så fort våren börjar komma sticker vi dit igen!!



Himmelen på jorden, Ispe Udde.
Calles familjs sommarstuga, där trivs vi otroligt bra.



Kalmar man ser på andra sidan.



Här ser ni räcket på altanen längst ner i bild. Rätt fin utsikt därifrån, elr hur? :)

LÄNGTAR TILL SOMMARN!!!!!!
Som faan.







Badplatsen.















älskar dessa två bilder. så fina.






Åkte också neråt södra Öland & hälsade på Calles farmor & farfar.
Bilder från fyren Långe Jan,
och Seby där deras andra stuga ligger.
















Längtar längtar längtar till sommaren sommaren sommaren.



Längtar snart ihjäl mig.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Längtar oxå som fan till sommaren !! Ta ett par glas vin en fin sommarkväll , och grilla allt gott : ) Hoppas det blir sommar i år med , inte regn och mulet ..

2012-01-18 @ 14:55:27
Postat av: Hanne

ELR HUR :) fan va gött de ska bli!!

Vi får hålla tummarna & be snällt så kanske det blir kanonsommar ;)

2012-01-18 @ 23:39:53
URL: http://villatretton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0