STRANDAD SÄL ?!

Sofie tog en smygbild på mej på gymmet i fredags, haha.




Solbrännan - helt okej (de e bara juni än, vänta bara)
Hårfärgen - awesome.

Kroppen - katastrof.

Formerna sitter på helt fel ställe & jag är såå klen !

Ser ut som en strandad säl som ligger o spanar!! :P


Men jag går saaakta men säkert ner i vikt,
och jag har börjat få in mer träning nu igen - GÖTT !




Tyvärr har jag haft jättesvårt att få rutin på träningen sen jag började plugga...

Det är så mkt annat jämt som man vill/måste hinna med,
och jag har då valt bort träningen.
Fyyy mig !

Just nu väljer jag bort alla tråkiga måsten istället och tränar när jag känner för det.
Hemmet ser ut som skit, för konstigt nog gör det det när jag inte städar.
(Att vi bor två i detta hem & vad den andra människan gör, det kan man undra.)

Men jag skiiiiter i det just nu, är nästan aldrig hemma ändå ;)



Nu går jag väldigt sakta ner i vikt, men det går ju neråt iaf - huvudsaken !!


Får försöka ändra på det små sakerna sålänge, och träna hårdare :)


O kanske även försöka vara lite nöjd under tiden.

Fick häromdan höra att jag är alldeles för hård mot mig själv, och jaa - det är jag.


Ställer stora (ibland/oftast nästintill omöjliga) krav på mig själv.


Måste försöka att istället fokusera på de saker jag faktiskt är nöjd med !!



Just nu är jag nöjd över att jag kämpade som ett svin på träningen igår
och att svetten rann, rann, rann.
Det kändes BRA !!
Imon kör vi igen, high five :)




GODNATT PÅ ER ♥

Puss / fröken Nilsson













Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag är tjock som en.... ja, jag vet inte vad! Meeen, jag håller ju inte igen direkt o kan knappt röra mig, så långprommisar blir de inga. Man får passa på när man är gravid.. ;p



Jasså, har jag skrivit de nånstans? :p Men fint är de minsann i alla fall. Så vi får se, om de blir en tös eller inte.



Vill ocskså träna! Förstår inte hur jag ska hinna de sen dock, när jag inte hinner med ett barn.. Måste nog köpa diskmaskin. :p Det är nog där skon klämmer. Haha.

2012-06-12 @ 18:04:04
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: sandra j

bra jobbat.. de tar tid å gå ner i vikt.. å de e som du själv skriver.. du får va nöjd med att de iaf går neråt..kämpa på...!

2012-06-13 @ 21:31:02
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: Malin Byström

Bra jobbat Hanne! Håller med "Sandra J", det taaar tid och det är bra. Då håller man mycket bättre vikten sedan än att chocka kroppen med att gå ner snabbt. Jag kämpar själv just nu och jag blir själv glad av dem som sporrar mig, då orkar man lite till. Så Kämpa på du! :)

2012-08-22 @ 23:45:49
URL: http://malinbystrom.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0