ÄNTLIGEN..

är min header tillbaks.
O ny e den med ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cicci



Sv; Mjo, lite lagom lågt. ;) Vi har ju sånt där fult (menn praktiskt) stängsel på sidorna o baksidan, så vi gjorde de andra lika högt som det. :) Och nää, ska inte måla. Ska vara trä, tycker jag. Underhållsfritt o bra. ;)



Nu r staketet upp. Så nu ska han bara skruva i några fler skruvar när jag godkänt bygget. Han blev färdig igårkväll när det mörknat nämligen. Men vi är nöjda. :D Så nu ska vi bara få till resterande på huset. Tanken är ju att vi ska måla, så så snart dfet är "tillåtet" så ska jag ut och skrapa fasaden. :P Ni hade inte trähus eller?

2012-03-28 @ 07:48:10
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Natahlie

Va skönt att det ordnade sig med headern. Man blir ju tokig när det inte vill som man själv vill. ;)

Hörs.

KRAM

2012-03-28 @ 10:19:16

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0