DE BÖRJAR LIKNA VÅR..

Idag måndag har jag suttit & solat på balkongen i flera timmar,
hur nice e inte de då :)
Bara sket i alla måsten o bara satt där o njöööt.
Av värmen, doften, ljuden som våren för med sig.
GÖTT! ♥

Tog ändå tag i mitt liv halvt om halvt o begav mig till Jennie :)
Där blev de en heldag sen, som vanligt ;)
Först tjöt me henne & Anna,
sen va pappa förbi en sväng,
o sen bjöd jag in mig själv på middag :P
Jag, Jennie & Jenna tog en långpromenad,
kalasskönt väder så de finns inte!
Underbart härligt, o fastän vi kom iväg så sent så solen inte sken på oss,
så var det ändå inte kallt, utan bara... skönt!
Markus & Hanna kom dit o bjöd på varma mackor, mums.
Vi tjötade lite till o sen glodde jag o Jennas päron på BB.
Rodney is back in da house :)
Yeeeah, love him!!
Ska bli sjukt kul o se.
Sipan däremot e en riktig mobbare o borde åka ut på söndag.
Tackar J & M för trevlig stund som vanligt,
o att ni aldrig tackar nej till sällskap så man slipper åka hem till ett tomt hus.
Guld värt ibland ju ♥

Nu e kl så pass att min karl Carl snart kommer hem.

Är riktigt trött i skallen så ska bli gött o krypa ner med honom.


Hoppas på lika härligt väder imon!! :)

Kram på er.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0