HELGEN.

Fredag; slutade lite tidigare, umgicks med Calle.
Tränade med Sofie.
Färgade håret, käkade nötter & glodde på BB med Fia o Calle.

Lördag; kalas hos Putte & Sandra.
Träffade Celines lilla kusin, så söt! :)
Fixade här hemma o i trädgårn.
Calle drog på grabbkväll o jag hängde med Lollo.

Söndag; Fixade i trädgården.
Kaffe o tjöt med Calle o Masse.
Våffelparty med hela stora familjen,
jag, Calle, Amanda, Johan, mamma, Örjan, pappa, Putte, Sandra o Celine.
Grävde upp, o ner, buskar.
Träning med Sofie.
Matlåde-matlagning o BB.


Hur go helg som helst!!


O idag fortsätter härligheterna,
för snart kommer bästa Emma hit :) !!

Hoppas ni har de lika underbart som jag ute i vårvädret :)


Btw, jag kan knappt gå idag, o inte heller lyfta armarna så högt som jag vill :P
Alltså gav jag järnet igår o de känns ASGÖTT!
Dock lite för tunga vikter, men de vet ja ju till nästa gång nu då ;)



Kram på er

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0