MER BLOMMOR!!

Blev en till beställning från odla.nu ;)

Lite fröer, fick mersmak på de här me o odla fram eget. Coolt ju !!

Ännu mer bilder på blommor nu då.
Måste ju visa er allt fint :)


riddarsporre                                fingerborgsblomma


violkungsljus                                     aklejruta


strandveronika                                 lupiner


lila pelargoner


klematis                                        stockrosor       




Ojojoj, va spännande de ska bli o se om de blir nått utav att :)
Häftigt om de blir de!

Som mamma sa; - Av 200 frön borde du väl kunna få iaf en planta o överleva? :P

Jaa, de tkr jag me ;) !

Förhoppningsvis flera plantor av allt, då blir jag glad!!

Åååh, kan tjälen släppa så jag kan gå ut & gräva !

Imon ska jag sätta mig med mina ProMarkers och försöka en verklighetstrogen skiss på vår trädgård.
Huua, vet inte hur många A3 jag ska tejpa ihop :P
Hatar o rita sånt här smått, måste ha utrymme.
(förr var de ommöbleringsplaner i lägenheten man satt o skissade på, flashback#)

Måste få lite koll på vad jag har för blommor.
O veta var när hur jag vill ha dem.

När vi satt o kollade i alla mammas trädgårdsböcker så säger jag typ:
- Åhh, en sån blomma vill jag ha.
- A men de har du ju i de o de landet, säger mamma.
- Öööh, säger jag då.

Bra koll :P
Näää, men jag ska skaffa mig!

Håll tummarna för mig :)

KRAM




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0