NYTT & FINT TILL VÅR & SOMMAR.

Spanade in nya H&M-katalogen häromdan o hittade massa fint!
Så idag fick jag tummen ur & la en beställning :)

Till mig & träningen;




Till mannen i huset;



Till fröken;

O lite mer till mig;

(pyjamasbyxor) (bordstabletter)

Vita skor bara måste man ju ha till sommaren ;)


Tkr de e lite kul nu när jag ser det så här, det blev visst en hel del till träningen? :)
Köpte 'vanliga' linnen denna gången, alltså inte på sportavdelningen.
Nu e de bara ett par nya träningsbyxor jag är ute efter,
o ett par utomhus-träningsskor.

Det går ju åt grejer om man ska kunna va aktiv ;)

Alltid lika härligt med nytt i garderoben!!






By the way, någon av er där ute som har ca stl 38 & vill ha denna kanske?

Den är helt ny, & oanvänd.
Endast testad, men passade mig inte alls :/
Överdelen är stl 75c & trosan stl 38.

Hojta till isf!!

Mkt roligare om de kommer till användning av nån ju!! :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0